Document MS
24 Απριλίου,2014

Document MS

Τι είναι η Διαχείριση Εγγράφων (DMS);

 

Η διαχείριση των εγγράφων, που συχνά αναφέρεται ως Συστήματα Διαχείρισης Εγγράφων (DMS), είναι η χρήση ενός συστήματος ηλεκτρονικών υπολογιστών και του λογισμικού για την αποθήκευση, διαχείριση και παρακολούθηση των ηλεκτρονικών εγγράφων και ηλεκτρονικών εικόνες των πληροφοριών σε έντυπη μορφή μέσα από τη χρήση ενός σαρωτή εγγράφων.

Ο όρος έγγραφο ορίζεται ως «πραγματική πληροφορία ή ένα αντικείμενο το οποίο μπορεί να αντιμετωπιστεί ως μονάδα". Συστήματα DM επιτρέπει στα έγγραφα να τροποποιηθεί και η διαχείριση, αλλά συνήθως στερούνται της διατήρησης αρχείων και τη λειτουργικότητα διάθεση για τη διαχείριση εγγραφών. Βασικά χαρακτηριστικά DM είναι:

  [τύπος list = "check"]

Check In / Check Out και Κλείδωμα
Έλεγχος έκδοσης
επαναφέρετε
Audit Trail
Σχολιασμός και Γραμματόσημα
συνόψιση
[/ list]

Rate this item
(0 votes)

Επικοινωνία

Έδρα: Μιλτ.Μαντά 15
Μαραθώνας, 19007
+30 22940 97039

Γραφείο: Τέας 2 Καισαριανή, 16122
πλησίον Ξενοδοχείο Κάραβελ
τηλ.2130406783

info[@]infotechs.gr

Top of Page