Offline Campaigns
24 Απριλίου,2014

Offline Campaigns

 Πόσο αποτελεσματική είναι μια offline καμπάνια και τι μπορείτε να κάνετε για να τη βελτιώσετε ;

Αυτή τη στιγμή ζούμε σε έναν κόσμο όπου η πληροφορία μπορεί να μοιραστεί μεταξύ μας με την ταχύτητα του φωτός .

 Πού μπορούμε να συνδέσουμε με κανέναν από οπουδήποτε σχεδόν ακαριαία , όπου μπορούμε να μιλήσουμε στο Skype και να γράψει σε εικονικό « τείχος» κάποιου . Εμείς, φυσικά, ζούμε στην εποχή του Διαδικτύου . Σίγουρα το Διαδίκτυο είναι ο πλοίαρχος του που μας ενώνει και μάλιστα η αξιοπιστία του είναι γνωστή , για τους ανθρώπους να μοιραστούν τις σκέψεις τους σε blogs για όλους να διαβάσουν και να θέσει τα στοιχεία τους για πώληση σε ένα δικτυακό τόπο για όλους να αγοράσουν . Έτσι, φαίνεται περιττό να πούμε ότι το Διαδίκτυο δεν είναι λιγότερο ισχυρή στο χώρο των επιχειρήσεων και ιδίως της εμπορίας για την εν λόγω επιχείρηση . Το Διαδίκτυο είναι ένα ισχυρό μέσο για την online marketing , επειδή είναι προσβάσιμο ανά πάσα στιγμή από τον καθένα και όλα τα δυνατά μηχανές αναζήτησης μπορεί να αυξήσει δραματικά την κίνηση πολύ τη δική σας εξατομικευμένη ιστοσελίδα για όλα τα σχετικά με το προϊόν σας ! Αλλά περιμένετε , τι γίνεται με την τιμή της απευθείας σύνδεση μάρκετινγκ ; Good old , κάποιοι θα λένε τώρα ντεμοντέ , διαφημίσεις σε εφημερίδες και περιοδικά ; Έχει χάσει την επαφή του; Είναι πράγματι φαίνεται δελεαστικό να θέσει συνολικά πίστη στο World Wide Web, αλλά χωρίς σύνδεση εκστρατείες μάρκετινγκ είναι ακόμα απίστευτα σημαντική , ιδίως αν χρησιμοποιηθούν σε συνέργεια με μια online καμπάνια .

Offline μάρκετινγκ είναι παλαιότερη και πιο έμπειρη ισοδύναμο online marketing και ως εκ τούτου είναι αναμφισβήτητα αποδειχθεί για να παραγάγει αποτελέσματα . Ακόμη και μέσα σε εμμονή της σημερινής ημέρας με το διαδίκτυο , οι άνθρωποι εξακολουθούν να διαβάζει τυπωμένες εφημερίδες και περιοδικά . Μια μελέτη από Katherine Page , σύμβουλος για την Εθνική Έρευνα αναγνωσιμότητας , διαπίστωσε ότι 2,3 εκατομμύρια άτομα ηλικίας 15-24 ετών είναι κατά μέσο όρο αναγνώστες οκτώ διαφορετικές εφημερίδες και περιοδικά σε έντυπη μορφή . Τι περισσότερο στον πολιτισμό διασημότητα μας , Vogue έχει καταφέρει να αυξήσει το αναγνωστικό κοινό της κατά 50 % από το έτος 2000 . Πολύ απλά , οι άνθρωποι είναι ακόμα πάρα πολύ που συμμετέχουν offline όσο και σε . Τούτου λεχθέντος, δεν μπορεί κανείς να βοηθήσει , αλλά αντιλαμβάνονται το μαγνητισμό του διαδικτύου . Σίγουρα Siamak Rastan , brand manager της εταιρίας συντακτική στον οργανισμό NS & I είχε με λίγα λόγια , όταν είπε «Εγώ δεν αγοράζουν την Guardian πια τώρα , έχω το iPhone app . "

Ωστόσο, οι διάφορες μέθοδοι σύνδεση μάρκετινγκ σίγουρα μια αξιόλογη λεωφόρο για να πάρει κάνει , μέσα όπως η τηλεόραση , το ραδιόφωνο , τα περιοδικά , επαγγελματικές κάρτες και αφίσες σημαίνει ότι υπάρχουν διαφορετικές προσεγγίσεις για το πώς θέλετε να εμπορευτεί την επιχείρησή σας . Ίσως αυτό που είναι πιο αξιοσημείωτο όμως είναι ότι αυτά τα μέσα έχουν γίνει όλο και πιο σημαντική για εκείνους που δεν έχουν πρόσβαση στον υπολογιστή και , είτε το πιστεύετε είτε όχι , αυτοί οι άνθρωποι είναι εκεί έξω . Ωστόσο, αυτές οι μέθοδοι χρειάζονται χρόνο για να θέσει σε τόπο και δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός ότι η χρήση ενός δικτυακού τόπου σημαίνει ότι η καθημερινή ή ακόμα και ωριαία ενημερώσεις είναι δυνατές . Τι περισσότερο το κόστος μπορεί να είναι μεγάλο και το online marketing έχει μειώσει σημαντικά αυτά .

 Παρ 'όλα αυτά και ο ανεπίσημος χαρακτήρας offline μεθόδους μάρκετινγκ δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένη , για παράδειγμα, μια προσωπική εμφάνιση σε μια εκδήλωση είναι πολύ πιο ανεπίσημη από μια σύνδεση στο internet , και ένα κούνημα του χεριού , ενώ παρουσιάζει μια beats επαγγελματική κάρτα εξεύρεση μιας ιστοσελίδας στο Google . Υποθέτω ότι ουσιαστικά offline μάρκετινγκ σας επιτρέπει να είναι συγκεκριμένα με το κοινό-στόχο σας? δίνοντας τη δυνατότητα ενός μόνο επιλέγουν να διαφημίζουν σε ορισμένες στοχοθετημένες θέσεις . Ωστόσο, το Διαδίκτυο είναι ικανή να θέσει την επιχείρησή σας μπροστά από χιλιάδες ανθρώπους , σε αντίθεση με τον άγνωστο αριθμό των ανθρώπων που πραγματικά θα σταματήσουν να διαβάζουν τη διαφήμισή σας σε μια εφημερίδα . Έτσι σύνδεση μάρκετινγκ μπορεί να σημαίνει ότι μπορεί να είναι ειδικά με το κοινό-στόχο σας ακόμα η μηχανή αναζήτησης σημαίνει ότι η επιχείρησή σας ζητείται από εκείνους που σας στόχευση .

Έτσι, ποια είναι η πιο αποτελεσματική μέθοδος ; Πολύ απλά, κανείς δεν θριαμβεύσει πάνω από την άλλη . Εκεί δεν υπάρχει ένα αρκετά σημαντικό χάσμα μεταξύ offline και online marketing , επειδή κάποιος μπορεί να επηρεάσουν και να βελτιώσουν την άλλη τόσο δραματικά . Σκεφτείτε το εξής: offline μέσα ενημέρωσης όπως η τηλεόραση , το ραδιόφωνο και επηρεάζουν σαφώς ένα εντυπωσιακό ποσοστό των online αναζητήσεων , και σύμφωνα με μια μελέτη από την Jupiter Research 67 % του πληθυσμού σε απευθείας σύνδεση αναζήτησης οδηγείται να κάνετε αναζήτηση με offline μέσα μαζικής ενημέρωσης κανάλια . Plus σε απευθείας σύνδεση ζητούμενη έρευνα, η οποία είναι το περισσότερο προτιμώμενο τρόπο την ανάγνωση περιοδικών , 49.18 % των ψηφοφόρων είπαν ότι χρησιμοποίησαν ένα συνδυασμό έντυπων και ηλεκτρονικών περιοδικών . Αυτό που μας λέει ξεκάθαρα είναι ότι το διαδίκτυο δεν έχει αναλάβει τη ζωή μας, αλλά μόνο έντονες εμπειρίες μας από αυτό . Εξακολουθούμε να διαβάσει αντίγραφα των εφημερίδων , που εξακολουθεί να παρακολουθήσετε τηλεόραση και να ακούσετε το ραδιόφωνο όσο θα συνδεθείτε στο Facebook ή στο κατάστημα Asos . Επιγραμματικά, μπορούμε εξακολουθούν να υπόκεινται σε μάρκετινγκ μέσω δύο μέντιουμ έτσι εκστρατείες μάρκετινγκ πρέπει να αντικατοπτρίζει το γεγονός αυτό και να βρεθεί μια ισορροπία ανάμεσα σε απευθείας σύνδεση μας, και εξακολουθεί να είναι πολύ εκτεταμένη offline ζωή .

Rate this item
(0 votes)

Επικοινωνία

Έδρα: Μιλτ.Μαντά 15
Μαραθώνας, 19007
+30 22940 97039

Γραφείο: Τέας 2 Καισαριανή, 16122
πλησίον Ξενοδοχείο Κάραβελ
τηλ.2130406783

info[@]infotechs.gr

Top of Page