Newsletter Campaigns
24 Απριλίου,2014

Newsletter Campaigns

Πώς να δημιουργήσετε ένα ενημερωτικό δελτίο καμπάνια e-mail σε 10 βήματα

Αυτός ο οδηγός 10 - βήμα θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε ενημερωτικά newsletters που θα σας επιτρέψει να επικοινωνούν τακτικά με τους υποψήφιους πελάτες και τους πελάτες σας .

Κατά μέσο όρο , θα πρέπει να στείλετε ένα email newsletter ανά μήνα , για να σας βοηθήσει να αλληλεπιδρούν και να οικοδομήσουν σχέσεις με τους υποψήφιους πελάτες και τους πελάτες σας . Ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα πρέπει να είναι συνόψεις των πρόσφατων περιεχόμενο που δημιουργείται . Θα πρέπει να αρχίσετε να δημιουργείτε το μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο σας περίπου μία εβδομάδα πριν από την ημέρα που σκοπεύετε να το στείλετε .

 

Βήμα 1 : Συγκεντρώστε το περιεχόμενό σας

Χρησιμοποιήστε το περιεχόμενο που δημοσίευσε το μήνα αυτό ως βάση για το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου σας . Θέλετε να πάρετε τόσο πολλούς ανθρώπους μπροστά του περιεχομένου σας όσο το δυνατόν , και τα ενημερωτικά δελτία είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να γίνει αυτό .

Βήμα 2 : Καθορίστε το Goal

Καταλαβαίνετε ο πρωταρχικός στόχος των ενημερωτικών δελτίων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου , αλλά θα πρέπει επίσης να καθορίσει ένα πρωταρχικό στόχο για κάθε ενημερωτικό δελτίο μπορείτε να δημιουργήσετε και να στείλετε . Για παράδειγμα , θέλετε οι πελάτες σας να λάβει μια έρευνα μετά την ανάγνωση αυτού του ενημερωτικού δελτίου , ή μήπως τους πρέπει να διαβάσετε ένα συγκεκριμένο άρθρο στο blog για τις τελευταίες τάσεις της βιομηχανίας ; Είναι μια καλή πειθαρχία για να μπει να επιλέξει μόνο ένα πράγμα που θέλετε να οδηγήσετε τους αναγνώστες σας να κάνετε , ως αποτέλεσμα της ανάγνωσης κάθε ζήτημα .

Βεβαιωθείτε ότι έχετε τοποθετήσει το περιεχόμενο που είναι το πιο σημαντικό για το στόχο σας κάπου κοντά στην κορυφή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας , καθώς και σε μια δεύτερη θέση πιο κάτω για τη μέγιστη έκθεση .

Βήμα 3 : Σχεδιάστε το Newsletter σας

Χρησιμοποιήστε ένα συνεπές πρότυπο ενημερωτικού δελτίου όλο το χρόνο , και να αντισταθεί στον πειρασμό να αλλάξει το σχεδιασμό πρότυπό σας περισσότερο από μία φορά το χρόνο . Οι περισσότερες επιχειρήσεις αλλάζουν τα πρότυπα τους στις αρχές του νέου έτους .

Μη διστάσετε , όμως , να αλλάξει μέχρι και τον τίτλο τα χρώματα και τις εικόνες σας μόνο σε μηνιαία βάση , έτσι ώστε το ενημερωτικό δελτίο σας δεν αυξάνεται οπτικά μπαγιάτικο . Βεβαιωθείτε ότι έχετε κρατήσει την επιχείρησή σας και των προϊόντων της μάρκας υπόψη κατά το σχεδιασμό e-mail σας , και να θυμάστε πάντα ότι το λιγότερο είναι περισσότερο με το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου .

Και μην ξεχνάτε ότι το άσπρο διάστημα είναι φίλος σας . Αυτό βοηθά τους αναγνώστες να εντοπίσετε εύκολα το περιεχόμενο που σας ενδιαφέρει, και να κάνει τις κλήσεις σας σε δράση ξεχωρίζει . Πάντα να σκέφτεστε " less is more" όταν δημιουργείτε το πρότυπο ενημερωτικό δελτίο σας .

" Από το " Όνομα και διεύθυνση

"Από" το όνομα και τη διεύθυνση του αποστολέα του email σας πρέπει να είναι συνεπής . Για παράδειγμα , το " από " το όνομα θα μπορούσε να είναι κάτι σαν " HubSpot μηνιαίο ενημερωτικό δελτίο . " Ταιριάζει Τότε αποστολέα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας με το " από " το όνομά σας , όπως και σε Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .

Δεν θα πρέπει να στείλετε το ενημερωτικό δελτίο σας από οποιαδήποτε γενική ήχο διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου , όπως noreply @ , sales @ , ή την εμπορία @ . Αυτές οι διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που συνήθως παίρνουν nabbed από τα φίλτρα spam των αναγνωστών σας . Ακόμη και αν αυτοί κάνουν το παρελθόν ένα φίλτρο spam , όπως διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βγει ως ηχεί απρόσωπη , και συνήθως οδηγούν σε χαμηλότερα επίπεδα δέσμευσης αναγνώστη .

απλό κείμενο

Δημιουργήστε μια έκδοση απλού κειμένου του email σας για τους αναγνώστες των οποίων email συστημάτων που να δέχεται μόνο απλό μηνύματα κειμένου . Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να οδηγήσει γαλούχηση εφαρμογές HubSpot σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε τόσο σε μορφή HTML και απλού κειμένου αυτόματα .

Βήμα 4 : Δημιουργία υπαγόμενη γραμμή σας

Έχετε αρκετές καλές επιλογές για να διαλέξετε , όταν πρόκειται να υποβάλει τις γραμμές , έτσι θα πρέπει να δοκιμάσετε καθένα για να δούμε τι είναι καλύτερο για εσάς και το κοινό σας . Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε ένα διαφορετικό συναρπαστικό γραμμή θέματος για κάθε email που στέλνετε . Ωστόσο , μπορεί να αφήσει τους αναγνώστες σας γνωρίζουμε ότι είσαι εσύ βάζοντας κάποια μορφή ομοιόμορφων πληροφοριών σχετικά με την αναγνώριση σε παρένθεση . Για παράδειγμα , θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε μια γραμμή θέματος , όπως « Μάθετε πώς να γίνετε καλύτερος Blogger [ HubSpot Ενημερωτικό Δελτίο] "

Εναλλακτικά , μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια γενική γραμμή θέματος που woud να αναγνωριστεί εύκολα από τον καθένα που έχει λάβει e-mail σας . Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να ρυθμίσετε την προσδοκία ότι τα μηνύματα που στέλνετε στη λίστα σας θα έχει πάντα την ίδια γραμμή θέματος .

Βήμα 5 : Body ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και Περιεχομένου

Κάθε ενημερωτικό δελτίο που δημιουργείτε πρέπει να περιλαμβάνει τα ακόλουθα :

Των επιχειρήσεων των κοινωνικών δεσμών μέσα σας στο επάνω ή το κάτω μέρος του μηνύματος . ( HubSpot θα προσθέσει αυτόματα τους λογαριασμούς της κοινωνικής μέσα σας στο κάτω μέρος του e-mail σας , αν έχετε ενεργοποιήσει τη μονάδα Me Follow . )
Ένας πίνακας περιεχομένων στην κορυφή του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου . Συνδέουν κάθε στοιχείο στον πίνακα περιεχομένων στην αντίστοιχη σελίδα στην ιστοσελίδα σας .
Μια σύνδεση που επιτρέπει στον αναγνώστη να διαβάσει το email σας σε ένα πρόγραμμα περιήγησης ως ιστοσελίδα .
Περιορίστε τον αριθμό των αντικειμένων στο ενημερωτικό δελτίο σας σε όχι περισσότερο από πέντε διαφορετικά κομμάτια περιεχομένου . Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν :

άρθρα Blog
Whitepapers , οδηγούς, πίνακες ελέγχου
Οι περιπτωσιολογικές μελέτες , μαρτυρίες βίντεο
Ειδικές προσφορές , κουπόνια
ανακοινώσεις της εταιρείας
Προσεχείς εκδηλώσεις , τις επερχόμενες webinars
Το περιεχόμενο που περιλαμβάνεται στο ενημερωτικό δελτίο σας πρέπει να κατευθύνουν τους ανθρώπους πίσω ιστοσελίδα σας και θα πρέπει με τους παρακινήσει να πάρει κάποιο συγκεκριμένο είδος δράσης . Κάθε άρθρο θα πρέπει να περιλαμβάνει μια πρόσκληση για δράση και ένα σύνδεσμο που στέλνει ο παραλήπτης πίσω στον ιστοχώρο σας . Θα πρέπει να περιορίσετε την ποσότητα του μη εκπαιδευτικού περιεχομένου στο ενημερωτικό δελτίο σας . Ένα καλό μέρος για μη εκπαιδευτικό περιεχόμενο είναι στο sidebar ή στο κάτω μέρος του e-mail .

Links

Θα πρέπει να περιλαμβάνει σύνδεσμο προς την ιστοσελίδα σας στην πρώτη ή τη δεύτερη φράση στο ενημερωτικό δελτίο σας . Ο πίνακας περιεχομένων πρέπει επίσης να συνδέεται με το περιεχόμενο που υπάρχει στην ιστοσελίδα σας . Bold μερικές από τις συνδέσεις στο ενημερωτικό δελτίο για την αύξηση της click - through επιτόκιο .

Κάθε σύνδεσμο σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας θα πρέπει να κατασκευαστεί ως μια διεύθυνση URL παρακολούθησης , έτσι ώστε να μπορείτε να καταλάβετε πόσοι άνθρωποι έκαναν κλικ μέσα από την ιστοσελίδα σας και να μετατραπεί στη σελίδα προορισμού σας . HubSpot του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να οδηγήσει την παγιοποίηση των αιτήσεων δημιουργήσει αυτόματα τις διευθύνσεις URL παρακολούθησης για κάθε σύνδεσμο που περιλαμβάνεται στο email σας , και στη συνέχεια μπορείτε να παρακολουθείτε αυτές τις συνδέσεις χρησιμοποιώντας το εργαλείο Πηγές σας .

εικόνες

Κρατήστε τον αριθμό των εικόνων στο e-mail σας παρακάτω δέκα , για να αποτρέψει το ενημερωτικό δελτίο σας από το να εμποδίζεται από ένα τείχος προστασίας ή να σταλούν σε ένα φάκελο spam. Newsletters με λιγότερες εικόνες έχουν μια πολύ καλύτερη πιθανότητα να μην πάρει επισημαίνεται ως spam . Δημιουργήστε συνδέσμους για όλες τις εικόνες που σχετίζονται με μια πρόσκληση για δράση , έτσι ώστε οι αναγνώστες μπορούν να κάνουν κλικ πάνω στην εικόνα και να πάω κατευθείαν στην ιστοσελίδα σας .

Κάθε εικόνα που θα χρησιμοποιήσετε πρέπει επίσης να περιλαμβάνει μια περιγραφική φράση alt κείμενο , έτσι ώστε οι αναγνώστες οι οποίοι δεν επιτρέπουν τις εικόνες στο email τους , θα εξακολουθούν να γνωρίζουν ποια είναι η εικόνα σας είναι περίπου .

Εξατομίκευση

Ξεκινήστε το email σας με την αντιμετώπιση παραλήπτης σας με το όνομά τους είτε στο σώμα του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή στη γραμμή θέματος . Μπορείτε επίσης να πειραματιστείτε με την προσθήκη το όνομα της εταιρείας του αναγνώστη σας στη γραμμή του θέματος .

CAN - SPAM

Σύμφωνα με το νόμο , θα πρέπει να περιλαμβάνει το όνομα της εταιρείας σας , τη διεύθυνση , καθώς και ένα σύνδεσμο unsubscribe στο email σας. Εφαρμογή e-mail marketing HubSpot περιλαμβάνει το υλικό αυτό για σας αυτόματα .

Βήμα 6 : Υπογραφή Email και υποσέλιδα

Υπογραφή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας πρέπει να είναι συνεπείς με το "από" όνομα στο email . Θα πρέπει να υπογράψουν το e-mail και θα περιλαμβάνουν οποιαδήποτε άλλη πληροφορία νομίζετε ότι οι παραλήπτες σας θα μπορούσε να φανεί χρήσιμη.

Email footer σας είναι επίσης μια μεγάλη θέση για να προσθέσετε εικονίδια social media ( HubSpot προσθέτει αυτά τα αυτόματα ) , η διεύθυνση URL στο blog σας , ή οποιαδήποτε ανακοινώσεις για επερχόμενες εκδηλώσεις ή κυκλοφορίες προϊόντων .

Βήμα 7 : Δοκιμάστε Email σας

Για να εξασφαλίσετε τα καλύτερα αποτελέσματα , θα πρέπει να στείλετε ένα δοκιμαστικό αντίγραφο του ενημερωτικού δελτίου σας σε ένα ή δύο από τους συναδέλφους σας . Αυτό θα σας βοηθήσει να βεβαιωθείτε ότι το email σας δεν πιαστεί σε οποιαδήποτε φίλτρα spam . Μπορείτε επίσης να ζητήσετε να διορθώσουν το ενημερωτικό δελτίο σας και να δοκιμάσετε κάθε σύνδεση κάνοντας κλικ σε αυτό και να διασφαλίσουμε ότι ανοίγει τη σωστή σελίδα . Ζητήστε τους να σας πω για τυχόν γραμματικά λάθη , σύγχυση γλωσσών, ευθυγραμμισμένα προσφορά , κ.λπ.

Στη συνέχεια, στείλτε e-mail σας σε μόλις 10 % του λίστα σας για να βεβαιωθείτε ότι όλα είναι σωστά . Μόλις είστε ικανοποιημένοι ότι όλα είναι καλά , να προχωρήσει και να το στείλετε στο υπόλοιπο 90 % . Δεν θέλετε να στείλετε ένα email σε χιλιάδες ανθρώπους και thendiscover σφάλμα .

Βήμα 8 : Στείλτε e-mail σας

Είναι η στιγμή της αλήθειας .

Βήμα 9 : Ακούστε και ανταποκρίνονται

Φυσικά , η εργασία σας δεν τελειώνει τη στιγμή που θα στείλει e-mail σας . Ο άλλος στόχος του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι να οικοδομήσουμε τις σχέσεις με τη λίστα και τους συνδρομητές σας . Πρέπει να είστε σίγουροι ότι κάποιος ανταποκρίνεται σε όλες τις απαντήσεις που λαμβάνετε . Οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή σχόλια θα πρέπει να αντιμετωπίζονται εγκαίρως .

Βήμα 10 : Μέτρο

Μέτρηση πώς οι άνθρωποι ανταποκρίνονται και συμπεριφέρονται αφού στείλετε το ενημερωτικό δελτίο σας είναι πολύ σημαντική . Πράγματα που πρέπει να μετρούν περιλαμβάνουν :

Σύνολο click-through έλαβαν
Συνολικά κλικ σε κάθε σύνδεσμο που υποβλήθηκαν
Ποιο κομμάτι ήταν το πιο δημοφιλές
Συνολικός αριθμός unsubscribes
Αιχμές στην ιστοσελίδα της κυκλοφορίας
Αιχμές στην κοινωνική δραστηριότητα των μέσων ενημέρωσης
Αύξηση των οπαδών για την κοινωνική μέσων μαζικής ενημέρωσης

Rate this item
(0 votes)

Επικοινωνία

Έδρα: Μιλτ.Μαντά 15
Μαραθώνας, 19007
+30 22940 97039

Γραφείο: Τέας 2 Καισαριανή, 16122
πλησίον Ξενοδοχείο Κάραβελ
τηλ.2130406783

info[@]infotechs.gr

Top of Page