Online Campaigns
24 Απριλίου,2014

Online Campaigns

Καλά οι μέθοδοι είναι αρκετά εύκολο - χρησιμοποιήσετε το Google Analytics ή την έρευνα της μάρκας να δείξει ανάταση κατά προτίμηση, αλλά ξέροντας τι να μετρήσει - KPIs τα οποία δεν είναι τόσο απλή. Σε οδηγούς μας σας προτείνουμε να σκεφτείτε για τα μέτρα του

 

  1 τόμος -. Θα πρέπει να γνωρίζετε σταδιακή βελτίωση οφείλεται στην εκστρατεία επισκέψεις στο site. Αξίζει εντοπισμού αύξηση στο εμπορικό σήμα αναφέρει πάρα πολύ που μπορείτε να κάνετε μέσα από το εμπορικό σήμα αύξησης αναζήτησης ή αναφέρει στα social media.

Ποιότητα 2 -. Θέλετε την ποιότητα της κυκλοφορίας από την καμπάνια που μετατρέπει - γι 'αυτό είναι σημαντικό να παρακολουθείτε τις πηγές της εκστρατείας, όπως πανό, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η ΔΕΗ, ώστε να μπορείτε να είστε σίγουροι οι επισκέπτες μετατροπή

. 3 Value - αξία ή τα έσοδα ανά επίσκεψη πωλήσεων εάν η παρακολούθηση της εκστρατείας είναι setup.

4 Κόστος -. 3 θα πρέπει να συγκριθεί με την εκστρατεία των μέσων ενημέρωσης των επενδύσεων για τον υπολογισμό ROI

Μήπως αυτό να βοηθήσει;

 

http://www.youtube.com/watch?v=-t2cRd7SLBU [/ youtube]

Rate this item
(0 votes)

Επικοινωνία

Έδρα: Μιλτ.Μαντά 15
Μαραθώνας, 19007
+30 22940 97039

Γραφείο: Τέας 2 Καισαριανή, 16122
πλησίον Ξενοδοχείο Κάραβελ
τηλ.2130406783

info[@]infotechs.gr

Top of Page