Pay-per-click advertising
24 Απριλίου,2014

Pay-per-click advertising

Pay -per - click (PPC ) καμπάνιες διαφήμισης και είναι ο πρωταρχικός τρόπος της διαφήμισης στο διαδίκτυο . Από το Μάιο του 2009, οι τρεις μεγαλύτεροι παίκτες στην αγορά είναι το Google , Yahoo και Bing.

 

Μια εκστρατεία της ΔΕΗ σας επιτρέπει να προσδιορίσετε επακριβώς ποιος έρχεται στην ιστοσελίδα σας . Πληρώνετε μόνο για τα κλικ στο site σας? αν ένα άτομο κάνει κλικ σε ένα αποτέλεσμα μηχανών αναζήτησης , σύνδεση , ή banner και προσγειώνεται στο site σας ( γνωστός και ως PPP pay- for-performance διαφήμιση) . Αν το άτομο βλέπει μόνο τη σύνδεσή σας , αλλά δεν κάνουν κλικ μέσα , αυτό ονομάζεται εντύπωση .

 

Εντυπώσεις είναι « ο αριθμός των διαφημιστικών μονάδων ένα άτομο υποβάλλεται σε " ( Cone , S. 2008 . Powerlines ) Δεν έχετε αμοιβή για εντυπώσεις . Υπάρχουν επίσης μοντέλα τιμολόγησης με βάση τις εντυπώσεις , οι οποίες χρέωση ανά χίλιες εμφανίσεις (CPM ) . Το αν ή όχι η αγορά των εμφανίσεων είναι ενδιαφέρουσες για εσάς εξαρτάται από το προϊόν σας και το κοινό-στόχο .

Χρησιμοποιώντας την ανάλυση clickstream , ένα σύστημα παρακολούθησης θα σας πω τι κάνουν οι άνθρωποι στην περιοχή σας από τη στιγμή που φθάνουν από τη διαφήμιση της ΔΕΗ . Η πληροφορία αυτή είναι απαραίτητη για να διαχειριστεί τη διαφήμισή σας , και να καθορίσει τους καλύτερους τρόπους για να :

1 . Την απόκτηση της ποιότητας της κυκλοφορίας

2 . Να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες

3 . Να δημιουργήσει ενέργεια που δημιουργεί έσοδα

ΔΕΗ διαφήμιση με βάση την επιλογή λέξεων-κλειδιών . Ολόκληρη η αγορά της διαφήμισης στο internet περιστρέφεται γύρω από την επιλογή των σωστών όρων αναζήτησης και λέξεις-κλειδιά . Η ορθή διαχείριση της ΔΕΗ διαφήμιση θα φέρει την κυκλοφορία που επιτυγχάνει το στόχο σας , ή « επιθυμητό αποτέλεσμα » , είτε πρόκειται για τη δημοσιοποίηση ενός γεγονότος ή πωλούν αγαθά και υπηρεσίες .

Σημαντικές πτυχές της διαφήμισης της ΔΕΗ για τη διαχείριση των εκστρατειών .

Η ποιότητα είναι πιο σημαντική από την ποσότητα .

Την ποιότητα της κυκλοφορίας » νοείται η κίνηση που είναι καλά στοχευμένες . Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες :

1 . Ψάχνουν για αυτό που διαφημίζετε

2 . Να μπείτε στο site και να κοιτάξουμε γύρω μας

3 . Την ολοκλήρωση μιας συναλλαγής ή να γίνει ένα προβάδισμα ( δηλαδή μετατροπή )

4 . Προέρχονται από χώρες και περιοχές που σας ενδιαφέρουν

5 . Να επιστρέψει για να επισκεφθείτε το site σας ξανά

Την ποιότητα της κυκλοφορίας θα σας φέρει ένα υψηλό ποσοστό επιτυχίας , από την άποψη του να δει τους επισκέπτες σας να ολοκληρώσει μια συναλλαγή , ή εγγραφείτε στην υπηρεσία που παρέχουν .
Ανάλυση ποσοστό μετατροπής θα σας επιτρέψει να καθορίσει ποιες πηγές κυκλοφορίας μετατρέψει τους επισκέπτες σε οδηγεί και τις πωλήσεις .

Συναλλαγματική ισοτιμία είναι το στατιστικό στοιχείο που σας λέει ποιο είναι το ποσοστό των επισκεπτών σας μετατρέπονται από τους επισκέπτες σε πελάτες / οδηγεί . Υψηλής ποιότητας της κυκλοφορίας θα παραδώσει ένα υψηλότερο ποσοστό μετατροπής . Συναλλαγματική ισοτιμία είναι ένας άλλος τρόπος να μιλάμε για την απόδοση της επένδυσης ( ROI) και την απόκτηση κόστος ανά επισκέπτη .

Πώς να χρησιμοποιήσετε παρακολούθησης για να αξιολογήσει τις εκστρατείες της ΔΕΗ

Μια υπηρεσία παρακολούθησης θα σας επιτρέψει να

- Ελέγξτε πόσο είναι αποτελεσματικά κλικ και να προσαρμόσει ανάλογα τις εκστρατείες :

a . δείτε ποιες λέξεις-κλειδιά και τους όρους αναζήτησης φέρει περισσότερους επισκέπτες
b . μάθετε ποια αντίγραφο διαφήμισης είναι πιο αποτελεσματική
c . γνωρίζουν ποια πηγή / μηχανή αναζήτησης φέρνει τα καλύτερα αποτελέσματα :
d . στη σωστή τιμή ανά κλικ ( κόστος κτήσης ανά πελάτη )
e . τον προσδιορισμό του ρυθμού μετατροπής και να ορίσετε το στόχο

- Λογοδοσία : βεβαιωθείτε ότι παίρνετε τι πληρώνετε για

a . πηγή της κίνησης : Η χώρα , κλπ
b . πόσο καιρό θα μείνετε , πόσες σελίδες είδαν ; Μέσος αριθμός των προβολών σελίδων από μια μηχανή αναζήτησης μπορεί να είναι χαμηλότερος από τον άλλο

Παρακαλώ κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε πρόσφατο άρθρο μας με τίτλο « πώς να ενημερώσετε τις εκστρατείες της ΔΕΗ με τον όρο αναζήτησης δεδομένων "

Δεν μπορώ να τονίσω πόσο σημαντικό είναι να διαχειρίζεται ενεργά τις εκστρατείες της ΔΕΗ σας . Ενημέρωση λέξεις-κλειδιά σας , εκστρατείες , πωλητές , και οι προσφορές όσο το δυνατόν συχνότερα , όπως επιτρέπει ο προϋπολογισμός σας .

Τι μπορεί να κάνει ένα σύστημα παρακολούθησης να σας πω σχετικά με την ποιότητα της κυκλοφορίας σας ;

Χαμηλής ποιότητας της κυκλοφορίας μπορεί να υπερφορτώσει το διακομιστή σας ( ες ) , ακίδα της κυκλοφορίας σας και να σας οδηγήσουν σε ματαίωση. Το πιο σημαντικό είναι χάσιμο χρόνου, χρημάτων και πόρων . Θα δημιουργήσει ψευδείς προσδοκίες . Ένα σύστημα παρακολούθησης θα σας πει αν / γιατί η κυκλοφορία σας είναι χαμηλής ποιότητας .

1 . Μήπως προέρχονται από μια χώρα που δεν είναι η αγορά σας ; Για παράδειγμα, ένα μέρος όπου οι περισσότεροι άνθρωποι δεν έχουν πιστωτικές κάρτες ή δεν ενδιαφέρονται για την αγορά ακινήτων στον Καναδά , επειδή ζουν στην Κίνα .


2 . Μήπως οι επισκέπτες γης στην ιστοσελίδα σας και να αφήσετε χωρίς να κάνετε κλικ οποιαδήποτε περαιτέρω ; Επισκεφθείτε διάρκεια είναι ένα σημαντικό στατιστικό στοιχείο που σας λέει αν οι άνθρωποι ενδιαφέρονται για το site σας . Πόσες σελίδες οι επισκέπτες δούμε;


3 . Είναι οι επισκέπτες που παρουσιάζονται με ένα link στο site σας, όταν ψάχνουν για μια σχετική λέξη-κλειδί ή όρος αναζήτησης ; Αυτό ονομάζεται αντιστοίχιση φράσης . Η χειρότερη περίπτωση είναι όταν ο σύνδεσμός σας παρουσιάζεται τυχαία , ή ως ένα pop -up .

Πού θα πρέπει να πάρω τη διαφήμιση της ΔΕΗ κυκλοφορίας ;

Υπάρχουν πολλές πηγές για να αγοράσει κλικ από , σας προτείνουμε να δοκιμάσετε περισσότερες από μία υπηρεσίες , και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα . Πολλές ιστοσελίδες χρησιμοποιούν τα αποτελέσματα αναζήτησης προέρχονται από ένα μικρό αριθμό των μηχανών αναζήτησης . Αυτός ο τύπος συστήματος ονομάζεται " δίκτυο περιεχομένου " . Οι μεγάλοι προμηθευτές της ΔΕΗ , όπως το Google και το Yahoo επίσης να τοποθετήσετε το περιεχόμενο στα δίκτυά τους . Για παράδειγμα , τοποθετούν διαφημίσεις μαζί σαν περιεχόμενο .

Οι πωλητές ΔΕΗ διάκριση μεταξύ των αποτελεσμάτων « Χορηγία Αναζήτηση » και τοποθετήσεις « Match Περιεχόμενο » . Σύνδεσμοι αναζητήσεις τοποθετούν τα αποτελέσματα μαζί με τα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης . Θέσεις αγώνα Περιεχόμενο αποτελέσματα κοντά άρθρα, το περιεχόμενο e-mail , forums, κτλ. Σύμφωνα με την εμπειρία μας θα λάβετε ένα υψηλότερο ποσοστό μετατροπής με χορηγία αναζητήσεις , που επίσης κοστίζουν περισσότερο .

Στατιστικά στοιχεία σχετικά με το θέμα της , όπου διεξάγονται οι έρευνες ποικίλλουν σε μεγάλο βαθμό . Οι εκτιμήσεις για το Google , τον ηγέτη , είναι τόσο υψηλό όπως 80 % . Οι ηγέτες μετά το Google είναι το Yahoo , Bing . Πολλές μικρότερες μηχανές αναζήτησης έρχονται και παρέρχονται , καθώς αγοράζονται και να ενσωματώνονται στις μεγαλύτερες μηχανές αναζήτησης .

Κατάλογος των εταιρειών που πωλούν ΔΕΗ κυκλοφορίας :

Google , Ενίσχυση ( ah -ha ) , Overture , FindWhat , Kanoodle , ePilot , LookSmart , Search123 , Espotting .

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η παραπάνω λίστα χρονολογείται από πολλά χρόνια και δείχνει μερικά παραδείγματα από τις μηχανές αναζήτησης που έχουν εξαφανιστεί . Κάνετε κάποια έρευνα για τον προσδιορισμό των σημερινών " καυτό" αγορές .

Το πλεονέκτημα της πληρωμής για την κυκλοφορία σας είναι ότι οι περισσότερες καμπάνιες μπορούν να εφαρμοστούν αμέσως , αν και θα χρειαστούν αρκετές ώρες για να δημιουργήσει τον πρώτο σας λογαριασμό . Ανάλογα με τον προϋπολογισμό σας , μπορείτε να πληρώσετε για μια υψηλού επιπέδου και να δουν τη διαφήμιση σας στο διαδίκτυο μέσα σε μια ώρα . Το μειονέκτημα είναι ότι θα πρέπει να πληρώνουν κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας .

Ως εκ τούτου, προτείνουμε ότι όλες οι εκστρατείες της ΔΕΗ που συνοδεύεται από τις συνεχιζόμενες προσπάθειες για τη βελτίωση της Google pagerank σας και να βελτιστοποιήσετε την ιστοσελίδα σας για τις μηχανές αναζήτησης . Τα αποτελέσματα αυτά είναι δωρεάν και δεν μπορεί να αγοραστεί απευθείας , αν και μπορείτε να νοικιάσετε μια εταιρεία να εκτελέσει τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ( SEO ) στο δικτυακό σας τόπο .

Πώς να ξεκινήσετε την καμπάνια της ΔΕΗ σας

Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να εκτελέσετε μερικούς λογαριασμούς της ΔΕΗ και να τρέξει τις καμπάνιες σας για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα και να συγκρίνουν τα αποτελέσματα . Η τυπική διαδικασία εγκατάστασης περιλαμβάνει :

1 . Δημιουργία λογαριασμού καταθέσεων και κεφαλαίων
2 . Λάβετε επιβεβαίωση ότι ο λογαριασμός σας έχει ενεργοποιηθεί
3 . Να επιλέξετε τις λέξεις-κλειδιά και το κείμενο σας
4 . Παρακολουθήσουν την κυκλοφορία σας για να αξιολογήσει την επιλογή σας του κειμένου και λέξεις
5 . Ρυθμίσετε τις προσφορές / τον προϋπολογισμό σας αναλόγως

Οι περισσότερες καμπάνιες της ΔΕΗ σας επιτρέπουν να προσφέρετε τη θέση σας . Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να προσφέρετε στον αριθμό ένα θέση στην χορηγία καταχωρήσεις κατηγορία . Υποβολή προσφορών μπορεί να είναι πολύ ανταγωνιστική , με τους διαφημιστές πληρώνουν πάνω από $ 5 ανά κλικ . Εξετάστε την τιμή σου απόκτηση κόστους ανά πελάτη . Είναι μέρος της ευρύτερης εικόνας της στρατηγικής διαχείρισης της ιστοσελίδας .
Μόλις φτάνει ο επισκέπτης σας , θα πρέπει να διασφαλίσει ότι θα βρουν αυτό που ψάχνουν , και σύμφωνα με τα λόγια πολλών συμβούλων μάρκετινγκ ? ότι είστε σε θέση να τους καθοδηγήσει για να ολοκληρώσει τις δράσεις που επιθυμείτε , για παράδειγμα :

- Τοποθετώντας μια παραγγελία
- Την ολοκλήρωση μιας συναλλαγής
- Την πραγματοποίηση της κράτησης
- Να γίνει ένα προβάδισμα
- Να υπογράψει επάνω για ένα ενημερωτικό δελτίο

Αρκετές μελέτες έχουν δείξει ότι όταν ένας επισκέπτης κάνει μια αγορά σε μια τοποθεσία και αποτελεσματικά γίνεται πελάτης είναι πιθανό να επιστρέψουν και πάλι . Με αυτόν τον τρόπο ένα υψηλό κόστος κτήσης μπορεί να δικαιολογηθεί , όταν ROI λαμβάνεται υπόψη .

Δημιουργώντας μια διαφημιστική εκστρατεία της ΔΕΗ μπορεί να φαίνεται δύσκολο στην αρχή , αλλά με μια μικρή έρευνα, μπορείτε να σχεδιάσετε το δικό σας καμπάνια , και να καταλήξει σε μεγαλύτερο ποσοστό από το κοινό-στόχο σας . Είτε θέλετε να διαχειριστείτε τη δική σας καμπάνια ή να προσλάβουν κάποιον να το κάνει για σας , είμαστε βεβαίως ενδιαφέρονται να ακούσουμε από εσάς και να προσφέρει οποιαδήποτε συμβουλή που μπορούμε .

Rate this item
(0 votes)

Επικοινωνία

Έδρα: Μιλτ.Μαντά 15
Μαραθώνας, 19007
+30 22940 97039

Γραφείο: Τέας 2 Καισαριανή, 16122
πλησίον Ξενοδοχείο Κάραβελ
τηλ.2130406783

info[@]infotechs.gr

Top of Page